Мої думки

08.10.18
  Сьогодні я вперше спробувала створювати блог. Спочатку було складно розібратися в створенні але з допомогою свого викладача та одногрупників все вийшло. Можу сказати що робота з блогом - це справа не з легких, але чим більше ми працюватимемо над цим тим краще у нас все вийде. Ми зможемо ділитися своїми знаннями з іншими, давати цікаві рекомендації, але слід пам'ятати що все що ми будемо публікувати у нашому блозі повинно нести користь іншим і тим самим приносити задоволення нам. 
  Тому перш ніж створювати власний блог потрібно подумати над тим чи вистачить вам часу, креативності та цікавого матеріалу для роботи з блогом, щоб люди з нетерпінням чекали на публікації у вашому блозі.

Результат пошуку зображень за запитом "зображення блогу"





Інтерактивні технології на уроках англійської мови


Чи доцільне використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови? На мою думку, воно дійсно доцільне, адже такий підхід дозволяє активізувати навчальний процес, зробити його більш цікавим та менш втомлюваним для учнів
Саме завдяки використанню інтерактивних технологій учні починають активніше взаємодіяти між собою та з учителем.
Слід пам'ятати, що їх використання має бути доцільним і не повинно переобтяжувати навчальний процес


Технології розвитку критичного мислення на уроках англійської мови


Що таке критичне мислення? Чи дійсно слід застосовувати технології критичного мислення на уроках з англійської мови? Над цими питаннями, напевно, задумувався кожен вчитель. 
  Критичне мислення - це властивість сприймати ситуацію глобально, знаходити причини і альтернативи; здатність генерувати чи змінювати свою позицію на основі фактів й аргументів, конкретно застосовувати отримані результати до проблеми. Потрібно пам'ятати що критичне мислення відрізняється  від звичайного, і це слід пояснити учням.
Використовуючи технології критичного мислення ми будемо стимулювати учнів до пошуку нової інформації через поставлену проблему, вміння аналізувати цю інформацію, знаходити нестандартні підходи до вирішення цієї проблеми. Ось чому, розвивати критичне мислення - це значить вчити дітей не тому що вони повинні думати, а як вони мають думати.

    Ознайомившись з деякими технологіями, я зрозуміла що це буде дуже цікаво як для дітей, так і для вчителя, адже діти дуже допитливі і мають багато ідей, а вчитель допомагає дітям в реалізації цих ідей.


Case Study
Кейс-метод - це технологія сучасного навчання, яка представляє собою методи аналізу. Моя робота з методом кейсу вперше розпочалася на парі з методики англійської мови. Спочатку почувши про метод кейс стало трохи лячно, адже ніколи раніше не стикалася з цим методом в своєму навчанні. Проте, після пояснення та перегляду деяких кейс картина ніби прояснилася, хоча так здавалося лише на парі. Прийшовши додому і приступивши до виконання завдання, я зрозуміла, що я напевно нічого не зрозуміла. Перед мною стояло лише проблемне запитання до кейсу і все!!!
Просидівши пів години над проблемним запитанням і думками що з ним робити я вирішила, що так я далеко не поїду, тому почала щось мудрувати. Познаходила тексти по даній темі, створила завдання для виконання і так в мене вийшов мій кейс. Ви зможете його переглянути в моєму блозі на сторінці " Дидактичні матеріали". 
Я вважаю, що використання кейс методу на уроках є доцільним, адже цей метод спонукає учнів до активного мислення, аналізу інформації та вирішення поставленої проблеми. За допомогою цього методу учні згуртовуються, адже вони працюють в групах. 




Kahoot 

Познайомилася я з Kahoot завдяки парам з методики англійської мови, але спочатку я тільки приймала участь в проходженні тестування, проте на минулій парі (05.11.18) я вже спробувала себе в створенні завдань в Kahoot. Можу сказати, що використання завдань створених в програмі Kahoot буде доречним, адже вчитель зможе за короткий час провести контроль знань учнів і провести його в різній формі. 
Я вважаю, що мені ще потрібно попрацювати над створенням завдань в Kahoot, тому що це знадобиться мені в моїй майбутній роботі.


Tutorial


Tutorial - покрокова інструкція у вигляді відео, зображень або тексту, яка навчає будь-чому зазвичай в цифровому вигляді (https://slovotvir.org.ua/words/tutorial)
Вперше почула термін "Tutorial" я нещодавно, а саме на минулій парі (08.11.18). Це було для мене щось нове, адже я раніше ніколи не намагалася створювати Tutorial. Отримавши завдання "створити Tutorial" я була шокована. Мені потрібно було створити інструкцію до програми Quizlet. Розпочала я цю роботу ще на парі з написання тексту, бо боялася приступити до знімання самої інструкції. Вже вдома я почала знімати інструкцію і ,як не дивно, в мене це вийшло хоч і не з першого разу.
Можу сказати що використання Tutorial допоможе вчителю полегшити роботу з дітьми при ознайомленні з чимось новим.


WebQuest
Дізнавшись про те, що мені потрібно буде ще створювати вебквест я була шокована. Розпочавши свою роботу мені здавалося, що я ніколи не зможу його зробити. як тільки я приступала до нього в мене відразу виникало безліч запитань на які я не могла знайти відповідь і кожного разу відкладала створення вебквесту на потім.
Час йшов і я розуміла, що крім мене його ніхто не зробить, тому я рішуче взялася за створення свого вебквесту. Що з цього вийшло пропоную вам переглянути на сторінці " WebQuest"

Немає коментарів:

Дописати коментар